The game origin… Στον κόσμο των games δεν υπάρχουν στεριές· μόνο ωκεανοί από pixels. Κι όπως κάθε ναυτικός έχει το πρώτο του ταξίδι, έτσι κι ο gamer έχει το πρώτο του παιχνίδι. Εκείνο που του έμαθε να αρμενίζει με χειριστήριο για τιμόνι κι όνειρα για καύσιμο. Για άλλους ήταν ένα Arcade στην πλατεία, για άλλους ένα Game Boy κάτω απ’ το πάπλωμα, και για άλλους μια κονσόλα που μύριζε θαύμα.
Χαιρετώ τους μοναχικούς ταξιδιώτες! Τους ναύτες που αρμενίζουν στο απέραντο γαλάζιο, χωρίς κανένα οικείο πρόσωπο δίπλα τους!
Δύσκολη η ζωή του ναυτικού. Θαλασσοπνίγεται στους ωκεανούς, με μια γλυκόπικρη νοσταλγία για τους ανθρώπους που έχει αφήσει στη στεριά. Κι αυτή η σκέψη, που στο μοναχικό κατάστρωμα γίνεται αναστεναγμός, στα επικίνδυνα κύματα μετατρέπεται σε δύναμη και πείσμα για να γυρίσει πίσω σώος.
Πολύ βαρύ ξεκίνημα έκανα.
Σχωράτε με! Απλά είμαι συναισθηματικά φορτισμένος με το σημερινό θέμα, καθώς αποτελεί το origin του Captain Wave στον κόσμο του gaming!
Κάθε gamer έχει ένα παιχνίδι από όπου ξεκίνησε και του έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη. Που όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσα νέα games κι αν βγουν, σαν αυτό δεν έχει!
Άλλοι ξεκίνησαν με Arcade, Nintendo 64, Atari, άλλοι με Game Boy.
Old school gamers.
New gen gamers.
Όλοι έχουν ένα game που τους άγγιξε την καρδούλα, που κούρνιασαν την ψυχούλα τους σαν μία Mama Bird αγκαλιά. Που τους έδειξε τον κόσμο των θαυμάτων και τους έπλασε στους παίκτες που είναι σήμερα.
Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ
Μπορεί να μην είμαι παλιός gamer, αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά τον πατέρα μου το παλιό, ορθόδοξο 2004 να μας φέρνει σπίτι το PlayStation 1.
Ήμουν χεσμένος από την χαρά μου κι έτρεμα ολόκληρος από ενθουσιασμό για τη μαγική κονσόλα που δεν είχα ιδέα τι ήταν. Με τη βοήθεια του father έπαιζα δειλά και μάθαινα. Να σημειωθεί πως ο πατέρας μου έπαιζε παλιά Arcade. Αυτό ήταν το δικό του gaming. Γερό-captain και noob ναύτης πορωμένοι πάνω από τα τηλεχειριστήρια!
Με το πέρας των χρόνων κι ύστερα από πολλά κάλαντα, καταφέραμε ν‘ αγοράσουμε με τα αδέρφια μου το PlayStation 2 κι έναν μικρό θησαυρό σε γυαλιστερή κασετίνα! Το πρώτο δώρο μας, ο έρωτάς μου στο Gaming World.
Αν μου έλεγες με ποιο παιχνίδι θα ήθελες να σε θάψουν μαζί, θα ήταν αυτό. Μακάβριος το ξέρω, αλλά τόσο πολύ το αγαπάω! Τι να κάνω;
RATCHET AND CLANK
Αυτό είναι το δικό μου έπος. Η καψούρα μου. Το απέραντο γαλάζιο μου.
Όποτε το σκέφτομαι, ένα δάκρυ κυλάει κι ένα ρίγος διαπερνάει το σώμα μου, λες και με δάγκωσε ηλεκτροφόρο χέλι.
Ξεκίνησε το 2002 με το πρώτο Ratchet and Clank και στην πορεία έγινε ένα μεγάλο sequel, που δεν απογοήτευσε κανέναν. Σε διασκεδάζει μέχρι τέλους με όλο το concept. Η δράση του, το γέλιο του, οι μάχες του, όλα συνθέτουν μια πανδαισία στο gaming experience. Παλιό, ατόφιο game για αρχόντους!
Μιλάμε για ένα action-adventure platform game και third person shooter. Από τους δημιουργούς INSOMNIAC GAMES, έγινε published από τη SONY INTERACTIVE ENTERTAIMENT κι έγραψε ιστορία στις παιδικές ψυχές μας!
SO THE STORY BEGINS
Το παιχνίδι έχει δύο πρωταγωνιστές τον Ratchet και τον Clank. Ο Ratchet είναι μία διαστημική αλεπού ενώ ο Clank ένα ρομπότ. Συναντιούνται σε μια αποστολή του Ratchet, όπου ο σκοπός τους είναι να νικήσουν το κακό.
Από τότε είναι αχώριστη ομάδα. Ταξιδεύουν όλον τον γαλαξία με το διαστημόπλοιό τους για να νικήσουν τις σκοτεινές δυνάμεις και να σώσουν τον κάθε πλανήτη.
Συντροφιά έχεις χαρακτήρες που συναντάς σε κάθε ταξίδι που πας, όπως τον Captain Qwark –έναν εγωιστή υπερήρωα- τον the Plumber όπως και τον Big AI. Όποιος ξέρει, καταλαβαίνει για τι μιλάω!
Όπως παντού, υπάρχει ένας main κακός που δεν έχει τον Θεό του! Απέθαντος καραβοκύρης του διαστήματος, ο Doctor Nefarious. Σε κάθε game είναι ο άτιμος ο κακός, τρελός κομπλέξας. Ένας σαδιστής και ψυχολογικό τσιρκολί που παρ’ όλα αυτά τον αγαπάμε, γιατί εξαιτίας του οι ήρωες μας είναι διάσημοι.
Οι χαρακτήρες είναι τόσο ωραία φτιαγμένοι που καθέναν τον αγαπάς με τον δικό σου τρόπο και για τον δικό σου λόγο!
Προσωπικά πεθαίνω για Captain Qwark. Έχω γελάσει τόσο μαζί του και με τους ανορθόδοξους τρόπους που προσπαθεί να βοηθήσει! ΘΕ-ΟΥ-ΛΗΣ!
GAMEPLAY OF THE GODS
Έλα να παίρνουν μαθήματα οι νέες εταιρίες που όλα τα κάνουν ίδια! Εδώ είναι το σωστό gameplay. Εύκολος χειρισμός με τα μικρά του εξτραδάκια. Το platforming του, τα μικρά gadgeτάκια και τα μπλιμπλίκια που σου δίνει, κάνουν ακόμα περισσότερο διασκεδαστική την εμπειρία σου!
Διαφορετικοί κόσμοι σε κάθε πίστα που περνάς, διαφορετικοί εχθροί! Μηδέν μονοτονία. Με το όμορφο exploring και το Game lore και UI σύστημα, αποτελεί παιχνίδι για όλες τις ηλικίες.
Έχεις τη δυνατότητα να εναλλάσσεις το παιχνίδι μεταξύ των χαρακτήρων και μπορείς να παίζεις πότε με τον Rachet και πότε με τον Clank. Και όχι μόνο με αυτούς!
Μια ποικιλία αποστολών σε περιμένει, για να μη βαρεθείς ποτέ και να ζεις σε μια μόνιμη αγωνία του τι θα δεις παρακάτω.
WEAPONS ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΚΟΣΜΟ
Θα ήθελα όμως να επικεντρωθώ στα όπλα του παιχνιδιού.
ΜΑΓΚΕΣ! ΘΕΟΙ! ΑΡΧΟΝΤΕΣ! ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ ΤΩΝ GAMES!
Τι πρυμνοδέτηση μου κάνατε εκεί, με κόντρα αέρα και μας έχει φύγει το κλαπέτο;
Μιλάμε για μία ακραία συλλογή σε όπλα κι upgrades. Να διαλέγεις κάθε λεπτό άλλο. Να μην χασμουριέσαι δευτερόλεπτο με τον πιο καμένο σχεδιασμό όπλων! Weird design με ακόμα πιο αλλόκοτα χαρακτηριστικά κι ικανότητες!
Ένα, όμως, όπλο μου είχε βγάλει ακραίο βίτσιο και χρησιμοποιούσα πάντα και παντού.
Η ικανότητά του ήταν να μετατρέπει τους εχθρούς σε κότες. Το Morph-o-ray.
Κύριο weapon του Ratchet είναι ένα γερμανικό κλειδί συνεργείου που σκέφτηκαν να το μετατρέψουν σε τσεκούρι! Τόσο προχωρημένη αισθητική, ούτε στα πατικωμένα ρολόγια του Νταλί, ναύτες μου!
Όλα αυτά –story, gameplay– τα έχουν δέσει τόσο αρμονικά με όλα τα παιχνίδια αυτού του franchise, που είναι απλά μια ιστορία που έγινε μύθος!
ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΛΩΡΗΣ
Επιστροφή από το διαστημικό πάρκο…
Ο καθένας έχει το δικό του παιχνίδι-σφραγίδα. Απλό, περίπλοκο, παλιό, νέο. Δεν αφορά κανέναν ποιο είναι το αγαπημένο του καθενός. Όλοι μας έχουμε ένα δικό μας που μας καθόρισε ως gamers.
Όλοι από κάπου ξεκινάμε και δεν ξεχνάμε ποτέ το παρελθόν μας!
Αυτή ήταν η δικιά μου καψούρα. Αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, θα ήταν στη μέρα που έπιασα στα χέρια μου τη δισκέτα με τον Ratchet and Clank και την τοποθέτησα στο PS2, μ’ ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και μία μάνα να φωνάζει:
«Μην κάθεσαι εκεί όλη μέρα! Βγες έξω να παίξεις με τους φίλους σου!»
Αυτά ήταν παιχνίδια! Όμορφα, αθώα, με νόημα κι όχι πολλά πολλά. Απλά πράγματα για να σε διασκεδάζουν!
Φτιάξτε τέτοιους θρύλους, ρε νούμερα! Αυτά θέλουμε πίσω. Όχι έναν πάπυρο με tasks και side quests για προσκύνημα στον Άγιο Φανούριο, αλλά παιχνίδια που σε πιάνουν από τον γιακά και σε ρίχνουν κατευθείαν στην χαρά. Απλά, λιτά, απέριττα, σαν ένα καράβι που σηκώνει πανί χωρίς GPS και app.
Για μένα, αυτό το καράβι ήταν το Ratchet and Clank. Εκεί έγινα στρατιώτης του gaming παραδείσου. Εκεί έμαθα πως κάθε πίστα είναι κι ένα κύμα που σε δένει πιο σφιχτά με την παιδική σου καρδιά.
Κι έτσι γεννήθηκε ο Captain Wave: ο καπετάνιος των pixels, ο ναύτης που ακόμα ψάχνει στο γαλάζιο του gaming τις στιγμές που σε κάνουν παιδί ξανά.
Βίρα τις άγκυρες αρρωστάκια μου!!